TeachXR 5 Izobraževanja 5 Unity – Programiranje XR rešitev

Unity – Programiranje XR rešitev

30 ur2 točki (Katis)Matevž Pesek, Uroš Šmajdek, Marija Absec, Jure Juvan, Maruša Laure, Adriana Anžel

Vas zanima, kako se razvijajo XR aplikacije in kako lahko sami ustvarite interaktivna doživetja v navideznem prostoru? Modul Unity – Programiranje XR rešitev je namenjen učiteljem osnovnih in srednjih šol, ki želite narediti prve korake v razvoju XR vsebin z uporabo orodja Unity in sodobnih VR tehnologij.

Na modulu bomo spoznali delovno okolje Unity in osnove VR, ki so potrebne za razvoj interaktivnih aplikacij. S pomočjo orodij, kot sta OpenXR in Oculus SDK, bomo pripravili projekt, nastavili VR krmilnike in vhodne naprave ter se naučili načrtovati informacijsko arhitekturo, ki omogoča učinkovito orientacijo v XR prostoru. Posebno pozornost bomo namenili uporabniškemu vmesniku, navigaciji in osnovnim interakcijam, ki jih bomo gradili z uporabo orodja VR Builder.

Skozi praktične primere bomo raziskovali logiko delovanja XR scenarijev, dodajali animacije, zvoke in osnovne učne vsebine. Ob tem bomo obravnavali tudi didaktična načela za uporabo XR tehnologij v izobraževanju in načrtovali preproste učne aktivnosti, ki jih je mogoče preizkusiti v navideznem okolju. Modul je odlična izhodiščna točka za vse, ki želite začeti z razvojem lastnih XR rešitev in jih vključiti v pedagoško prakso.

Mladi učenec na računalniku programira v programu Unity.

Kompetence

Udeleženci modula pridobijo osnovna znanja s področja razvoja XR vsebin v okolju Unity ter razvijejo veščine za ustvarjanje interaktivnih učnih izkušenj v navideznem prostoru.

 

  • osnovno razumevanje delovnega okolja Unity in principov delovanja XR tehnologij;
  • nastavitev projekta ter integracija orodij OpenXR in Oculus SDK;
  • konfiguracija VR krmilnikov in vhodnih naprav za razvoj XR vsebin;
  • načrtovanje informacijske arhitekture in uporabniškega vmesnika v XR okoljih;
  • uporaba orodja VR Builder za razvoj osnovnih interakcij, scenarijev in logike delovanja;
  • vključevanje animacij in zvočnih elementov v XR izkušnje;
  • osnovna optimizacija XR vsebin za delovanje na različnih napravah;
  • poznavanje didaktičnih pristopov za vključevanje XR v izobraževalni proces.

Naslednje izvedbe

Programsko okno z oznako za programiranje pred katerim je manjša raketa.

Unity – Programiranje XR rešitev

Trenutno ni razpisanih datumov za izobraževanje.

Za več informacij nas lahko kontaktirate na info@teachxr.si

Pretekla izobraževanja

Udeleženci delavnice na očalih za navidezno resničnost testirajo izdelke, ki so jih pripravili v programu Unity. Moški in ženska sedita ob mizi z računalnikom, za njima stojita drug moški in ženska, ki imata na glavah očala in v rokah krmilnike.

Ljubljana

september 2025, prva izvedba

Tri udeleženke, na levi, z mobilnimi telefoni v rokah in 360° kamerami, s pomočjo mentorja na desni testirajo aplikacijo Insta360 za zajem 360° posnetkov.

Slovenske Konjice-Zreče

november 2025, druga izvedba